zaterdag 26 juli 2008

dagje ontspanning

mama is gaan werken en axel (mijn broer) , gorki en ik waren alleen thuis en wat nog leuker was het zwembadje stond buiten!!!!!! we hadden er alle drie veel plezier zelfs gorki
lekker plonsen achter de bal!
Ik krijg die bal wel hoor!
Gorki is zo druk bezig , was door niets afgeleid
hij focuste zich alleen op de bal!
ik wil hem en ik zal hem!

ik ben zonet kopje onder geweest...raar maar waar ik zag
geen enkele vis!

hé mijn bal!

we gaan een draaikolk maken!

spelen en pozeren
nu even op drogen met mijn bot onder tafel
en kauwen...

...en kauwen...

...en kauwen...
...en...ooh nee, hij is bijna op!
nu nog even wandelen en mijn dag is perfect!
zitten voor het oversteken.
en wandelen met héééééél veel aandacht...
...voor zijn snoepje

nog even gaan zitten voor baasje de deur open doet en
mijn dag is compleet

Geen opmerkingen: