maandag 6 april 2009

B naar C

hey,

Gorki en ik hebben meegedaan aan het overgangexamen op de hondenschool van B naar C,
het is heel moeilijk om daar door te graken want je moet op elke oefening mistens de helft van de punten halen. We waren met 9 die meededen, en we zijn ALLEMAAL geslaagd!
We mogen fier zijn op onze hondjes en Gorki heeft zijn uiterste best gedaan!!

volgen aan de lijn 14 / 15
met richtingsverandering

volgen in vrijheid 15 / 15

blijven liggen (2 min.) 7 / 10

terugroepen in zit voor 12/ 15 (hij zat schuin)

houdingen : zit-liggen-sta 9 / 10 (ik gaf een bijbevel)

voorstellen van de hond 10/10 (tandjes laten zien)

aporteren doet niet

het verhaal van aport waarom hij dit niet deed! We moesten allemaal in een groepje gaan staan.
voor mij waren 5 andere mensen die moetsen aporteren, tijdens het wachten kwam Gorki een net geweest loopse teefje tegen en trok daar de hele tijd naar toe. Wanneer het aan ons was op te aporteren hield hij zich blijkbaar in tot ik zijn halband afdeed en dan liep hij naar dat teefje.
NIET MEER WEG TE HALEN!! Hij aporteerde dus niet, ik kreeg een herkansing maar we zijn wel naar een ander veld moeten gaan om dat meneerke anders niet te houden was.
Het veld waar normaal de kleine puppy's speelde en hun plasje doen!! Weet je, dat was mega moeilijk omdat hij daar zat te snuffelen en over te plassen (wat helemaal niet mag)!!
omdat hij er toch is achtergelopen en weet ik veel wat allemaal hebben ze ons dan toch de helft van de punten gegeven en is het toch gelukt om door te graken!
samen behaalde we in het totaal 84,5 op 100, en dus genoeg om door te graken.
hier enkele foto's op ons proef examen.





Geen opmerkingen: